Servis
Servisujeme pouze přístroje dodané naší společností.
24 hodinovou servisní podporu mohou využít v případě náhlého problému všichni naši zákazníci.
Servisní podpora v záruční době přístroje je ZDARMA.
Jak to funguje?
Pro nahlášení poruchy můžete využít náš servisní formulář nebo e-mail:
servis@artmediz.cz – a to v jakoukoliv denní či noční hodinu.
Vždy, prosím, uveďte konkrétní chybu přístroje (číslo ERRORu na displeji), jeho přesný název a výrobní číslo. Tyto informace naleznete v uživatelském manuálu, který vám byl předán v den prodeje.
Pro nahlášení náhlé poruchy můžete použít telefonní číslo: +420 241 444 222 – k dispozici od pondělí do pátku, 9.00 – 17.00. Připravte si, prosím, název modelu a výrobní číslo přístroje.
Servis pozáručních oprav
Servisní práce po záruční době poskytujeme dle aktuálního ceníku.
*Podmínky servisních prací se řídí obchodními podmínkami společnosti Artmediz, s.r.o.