/*Pinterest HTML tag*/ /*nevim*/

Servis

Z

Servisujeme pouze přístroje dodané naší společností.

Z

24 hodinovou servisní podporu mohou využít v případě náhlého problému všichni naši zákazníci.

Z

Servisní podpora v záruční době přístroje je ZDARMA.

Jak to funguje?

Pro nahlášení poruchy můžete využít náš servisní formulář nebo e-mail:
servis@artmediz.cz – a to v jakoukoliv denní či noční hodinu.

Vždy, prosím, uveďte konkrétní chybu přístroje (číslo ERRORu na displeji), jeho přesný název a výrobní číslo. Tyto informace naleznete v uživatelském manuálu, který vám byl předán v den prodeje.

Pro nahlášení náhlé poruchy můžete použít telefonní číslo: +420 241 444 222 – k dispozici od pondělí do pátku, 9.00 – 17.00. Připravte si, prosím, název modelu a výrobní číslo přístroje.

 

Servis pozáručních oprav

Servisní práce po záruční době poskytujeme dle aktuálního ceníku.

 

*Podmínky servisních prací se řídí obchodními podmínkami společnosti Artmediz, s.r.o.

Kontaktujte nás