/*Pinterest HTML tag*/ /*nevim*/

Reklamační řád společnosti Artmediz s.r.o.

Reklamační řád společnosti Artmediz s.r.o. 

1. Úvodní ustanovení 

Tento reklamační řád stanovuje pravidla pro uplatňování a vyřizování reklamací vad zdravotnických prostředků a příslušenství dodávaných společností Artmediz s.r.o., se sídlem Slapská 2115/1, 100 00 Praha 10 – Strašnice, IČ: 09548840, zapsané v obchodním rejstříku vedeném u Městského soudu v Praze, Spisová značka: C 337968 

Reklamační řád je zpracován v souladu se zákonem č. 89/2012 Sb., občanský zákoník, zákonem č. 89/2021 Sb., o zdravotnických prostředcích, a dalšími platnými právními předpisy ČR a EU. 

2. Podmínky pro uplatnění reklamace 

Kupující má právo uplatnit reklamaci, pokud dodaný zdravotnický prostředek: 

  • je vadný nebo neodpovídá smluveným parametrům, 
  • je nefunkční nebo vykazuje nesprávnou činnost, 
  • byl poškozen při přepravě, 
  • má nedostatky v označení, návodu k použití nebo certifikaci. 

 

Za vadu se nepovažují případy, kdy: 

  • k závadě došlo nesprávným používáním, skladováním nebo manipulací, 
  • byl prostředek upravován neoprávněnou osobou, 
  • se jedná o běžné opotřebení v souladu s charakterem použití. 

 

3. Způsob a lhůta uplatnění reklamace 

Kupující je povinen reklamaci uplatnit bez zbytečného odkladu po zjištění vady, a to: 

  • písemně na adresu sídla společnosti, 
  • nebo e-mailem na: reklamace@artmediz.cz 
  • ve výjimečných případech telefonicky: +420 241 444 222 

 

Reklamace musí obsahovat: 

  • název a typ prostředku, číslo šarže/série, 
  • datum dodání (kopii dodacího listu nebo faktury), 
  • přesný popis závady, popř. fotodokumentaci, 
  • návrh na způsob vyřízení (např. výměna, oprava, slevové řešení). 

 

Reklamaci lze uplatnit nejpozději do: 

  • pokud není mezi stranami výslovně sjednáno jinak, je lhůta pro uplatnění práv z vadného plnění (záruka za jakost) stanovena na 12 měsíců od převzetí zdravotnického prostředku. V případě, že Artmediz s.r.o. poskytne záruku delší (např. 24 měsíců, nebo delší), je tato skutečnost uvedena ve smlouvě, dodacím listu nebo jiném ujednání mezi stranami. 
  • nebo ihned v případě podezření na závadu ohrožující zdraví či bezpečnost. 

 

4. Vyřízení reklamace 

Po přijetí reklamace: 

  • potvrdíme přijetí do 3 pracovních dnů, 
  • reklamace bude posouzena a vyřízena do 30 dnů ode dne doručení, není-li dohodnuto jinak, 
  • v případě uznání vady nabídneme: opravu, 
  • výměnu za bezvadný kus, 
  • přiměřenou slevu, 
  • nebo vrácení kupní ceny (pokud není možné jinak vyřešit). , 

Artmediz, s.r.o., Slapská 2115/1, 100 00 Praha 10 – Strašnice, IČ: 09548840; DIČ: CZ09548840 

 

5. Spolupráce s výrobcem a SÚKL 

V případě, že je nutné přezkoumat vadu prostředku výrobcem nebo autorizovaným servisem, bude reklamace vyřízena v odpovídající lhůtě dle jejich vyjádření. Zákazník bere na vědomí, že závažné nežádoucí příhody nebo podezření na vady ohrožující zdraví osob podléhají povinnosti hlášení SÚKL dle § 61 zákona č. 89/2021 Sb. Artmediz s.r.o. je připravena spolupracovat při zajištění hlášení a navazujících kroků. 

6. Závěrečná ustanovení 

Tento reklamační řád je k dispozici na webových stránkách společnosti a je součástí obchodních podmínek. Společnost si vyhrazuje právo na jeho změnu v případě změny právních předpisů nebo obchodní politiky.